maanantai 21. toukokuuta 2012

Ensimmäinen postaus

Hmm..mistäs alkais. En oo kauheen hyvä kirjoittamaan, mutta koitan parhaani ja enemmän laitan kuvia, kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tässä ekassa postauksessa _voi olla_ hieman enemmän tekstiä kuin muissa sitten myöhemmin, en oo varma.
Oon miettiny jo pidempään, että alkaisin kirjoittamaan blogia, sillä mulla on paljon sanottavaa ja tää vois olla ihan hyvä ajatusten purkamis keino.
Aina välillä elämässä tuntuu olevan ylitsepääsemättömiä hankaluuksia ja esteitä, mutta kuin ihmeen kaupalla niistä on selvitty. Oon kokenut myös lievää masennusta, tää ei kuitenkaan tarkoita että mun blogi ois jtn angstipaskaaa. Sellanen on musta ärsyttävää. Mulla on kuitenki elämästä iloinen ja ennakkoluuloton ote. Sillä oon aina päässy pitkälle :)

Vihdoin kesä tulee ja illat on valosii :) jeee


                                   Toivottavasti tuleva viikko menee hyvin :)! koeviikko alkamassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti